zeynepyilan753419gmailcom Sezeryan sonrası gazdan şişen göbeğe ne yapmaliyim. Ve bu göbek kalıcı mı.olacak. hanımlar
Elfgrn zeynepyilan753419gmailcom Yeni doğum yaptıysaniz bol bol yürüyün derim. Gazın en buyuk şifası yürüyüşten geçiyor. Onun dışında sezeryan deneyimi olan anneler daha iyi bilgi verirse bildiğim kadarıyla bazı kadınlarda sezeryan göbeği gitmiyor.
Marianne zeynepyilan753419gmailcom yürümek zor olabilir diyaframa gaz baskı yapıyordur. Duphalac yazdı mı doktorunuz. Duphalac bağırsakları hareketlendirir, onu için mutlaka. Gaz sancısından acillik olmuştum.
Fusunf zeynepyilan753419gmailcom kalıcı değil tabi birazda size bağlı şuan yeni doğum yaptıysanız gayet normal
zeynepyilan753419gmailcom Elfgrn teşekkür ederim bilgi için doğum sonrası inmişti gaz birikince bir anda hemen şişti 🥺 gazlı besinler yememe rağmen