maviportakal_ ikea kullandım ilk kızımda çok memnundum, ikinciye de alacaktım ama birkaç günle kaçırdım stok tükendi kendi sitesinde. Durum böyle olunca kendi sitesinde 850 lira olan sandalyeyi 2000den satıyor diğer siteler. E ben biliyorum bu ürünün fiyatını fazlasını da veresim gelmiyor😂
4.aydayız daha bugün doktor destekli oturtabilirsiniz dedi, kademeli oturabileceği bir tane sipariş verdim geçtim. Bizimle birlikte sofraya oturmaya başlasın diye. Kiwibaby koala olandan aldım, gelince göreceğim nasıl bir şey özellikleri iyi gibiydi.