nisanbhr Hanımlar bir önceki postta durumumu anlatmıştım, gidip test yaptım (adetim 8 gün gecikti) aşağıdaki gibi çıktı yorumlar mısınız ben hamilelik göremedim; [``](https://) 
nisanbhr Oguuu26 beybitolat ikrakuss asi765_ Niyesordunbucevabi Ayy çok mutlu oldum ya bebeğim daha 8 aylık çok korkuyordum 8 aydır düzenli olunca. Çok teşekkür ederim 🩵🤍