Merhaba nerdeseyde doğduğu günden bu yana asla uyku sorunu çekmediğim uykucu bebeğim sürekli uyanıp gündüz uykularını atlıyor asla gündüz uyumuyor bugün sadece 15 dk falan uyumuştur gece uyuttum 2 kere kalktı 1 saat içinde 10 gündür böyle yani nerdeyse 9,5 aylık olucak 9. Ayın başımdan beri mahvoldu ne gündüz ne gece uyumuyor usluydu keyifliydi şimdi hep ağlıyor huzursuz düşeyini çıkardı bi 1 hafta önce hepsi yüzeydi aktif gelen diş göremiyorum Dr soruyorum atak falan diyo anlayamıyorum sanki biri çocuğumu değiştirdi başka çocuk geldi bu kadar ani bir huy değişimi beni farklı bir sorun var mı diye düşünürüyor ama Dr yeni gittik daha bişey yok diyor ve bize konmuş bliıss gece damlası önerdi hem gaz hem uyku içinmiş sabahta şimdi de verdim ama bi etki olmadı henüz bilgisi ola anneler sizce sadec atak mı staja nasıl geçer