Merhabalar arkadaşlar🌸
Bebeğim 2 yaşında, artık çok seçici davranıyor. Sevmediği ortamlarda durmak istemiyor, bazı insanlardan korkuyor. Bir de çok kalabalık ve gürültülü ortamları sevmiyor. Ama oyun alanları öyle ama giriyor, ya da alışveriş merkezi de öyle kalabalık giriyor. Ancak özellikle ev ortamlarında odada çok fazla kişi varsa yüksek ses varsa sevmiyor o ortamda durmak istemiyor. Normal mi acaba bilemedim 🤦🏻♀️ her şeyi kafaya takar olduk