dgltkn Ay herşey tuhaf 😂 Alttan 1 diş çıktı uzadı biraz yanındaki çıkmadı üstten de 1 diş patladı yanındaki yok niye böyle 12aylık 😂😂
beybitolat dgltkn Dişin geliş sırası olmuyor aslında. Bizimde alttakilerden sonra üst yan diş gelmişti 😂
ummukerem dgltkn haahah bizimki de öyle oldu. Önce bi alttan sonra bir üstten sonra yine bir üstten sonra alttan. Şimdi de üst yan çıktı diğer yanı yeni patlıyor. Tek tek dağınık sırayla gidiyoruz bakalım
beybitolat dgltkn valla bizim 8 tane var ve her birinde perişan olduk. Gene gelen var ben biliyorum ve gene perişanız jshdhshhshsh
dlra01 Yaa normalmiş tamamen 😅 Bizimde alt iki çıktı üst ön patlaması gerekirken yanları patlattı şok olmuştuk😂😂