ksm20 Kızlar bebeğim 2 aylık. Philips emzik aldım 40 günlükten beri deniyorum tutmuyor kusar gibi yapıyor hiç emmiyor 🥲 uykuya geçişte çok zorlanıyorum dalamıyor sürekli memeye yapışık olmak istiyor ve gücüm kalmadı artık. Sizler emzik nasıl tutturdunuz bebeklerinize başka önerebileceğiniz emzik var mı ? Bibs iyi biliyorum ama ilk başta basit uygun fiyatlıları denemek istiyorum. Çünkü onu da tutmazsa boşuna elimde kalsın istemiyorum
beybitolat ksm20 ben bibs almıştım hemen tutmuştu. Bir süre sonra avente geçmiştim. Ben alırken hatta bibs daha uygundu. Hamileyken almıştım
hamilesavi ksm20 45 günlük bebeğim, daha doğduğu hafta verdim ısrar ettim ama tutmadı malesef. 3 ayrı marka verdim, dün yine şansımı denedim yok öğürüyor. Bence tutmayacak artık ne yapsam nafile bazı bebekler böyle 🥲
sarekusay ksm20 benim kzımda öyleydi 4 ay emzik almadı ne çektiğimizi Allah bilir uyutuna kadar. Damaklı emzikleri ögürdü hep bir sürü model aldım yok . Sonra phılıps top uçlu emzik aldım onu da başta ögürdü. Sonra bir kriz anında ucuna az şeker sürdüm emdi biraz attı sonra attığı an ucuna süt damlata damlata ağzına sok çıkar yaptım. Ögürdüğğ an çıkarıp tekrar süt damlatıp verdim bir kaç kere sonra tuttu. 8 aylık olduk hala da o emziği emiyor 🫢
kubrakaradumann Benim oğlum da 3-4 aya kadar doğru düzgün tutmadı hep attı ağzından ama ısrarla verince alıştı hatta o kadar alıştı ki şimdi de nasıl bırakacak bilmiyorum 😂
onaytugba Benim bebeğimde çok zor tuttu kusar gibi yapıyordu.Ne biberon ne emzik almadı.40 günün sonunda inat ettim. Emzirme sonrası memeden çekerken emzik verdim. Uyumasına yakın emzik verdim. Uyanık olduğunda anne sütüne batırıp verdim o attı ben ısrar ettim. 1 hafta uğraştım alıştı şu an emzik kullanıyoruz.
sarekusay hamilesavi benimki 4 aylıkken tuttu öaresizlikten ağlarken öğürdükçe çıkarıp verdim süt damlata damlata ilk başta şekerle verdim ama azıcık annemi dinledim artık gına gelmişti . Ama damaklı emzikleri hala da ögürüyor. Phılıps 0-6 ay top uçlu kullanıyorum . 8 aylık bir büyüğünü aldım ama onu da arada ögürüyor. Küçüğe devam 😅
damlaacar1501 Benim kızımda 20 günlük ve emzik vermek istiyorum artık Damaklı emzik mi Damaksız emzik mı Hangisi ve neden ? Çok kararsız kaldım bir yandan olumlu yorumlar var bir yandan da olumsuz şaşırdım kaldım ve hangi marka kullanıyorsunuz kızlar
sarekusay damlaacar1501 benim kzımda öyleydi 4 ay emzik almadı ne çektiğimizi Allah bilir uyutuna kadar. Damaklı emzikleri ögürdü hep bir sürü model aldım yok . Sonra phılıps top uçlu emzik aldım onu da başta ögürdü. Sonra bir kriz anında ucuna az şeker sürdüm emdi biraz attı sonra attığı an ucuna süt damlata damlata ağzına sok çıkar yaptım. Ögürdüğğ an çıkarıp tekrar süt damlatıp verdim bir kaç kere sonra tuttu. 8 aylık olduk hala da o emziği emiyor 🫢 bende çok dert etmiştim ortodontik açıdan ama uzun süre ağzında kalmazsa ve belli bir yaştan sonra bıraktırırsanız sorun olmaz. Sadece uyuturken veriyorum mesela. Bizimki damaklı asla emmedi illa top uçlu istiyor
sarekusay ksm20 şu pembe renkli ikili satılıyor biberon ucuna benziyor ucu phılıps soothie emzik yazın çıkar