Ay-Bek Gzm__ Altınkıluç alırdım hep. Artık almıyorum son kullanma tarihi geçmemiş olmasına rağmen hep ekşimiş oluyor. Ya da açtığım gibi köpürüyor. Çok kefir alan biriyim artık bıraktım altınkılıç markasını. Eker ya da sütaş alıyorum
ummukerem adenveben benim bebiş de 10.5 aylık çok seviyor kefir veriyorum ben ama buzdolabına oluyo genelde dışarda çabuk ekşiyor diye az sıcak su katıp veriyorum
elif2112yigit adenveben olur nurgunes diye birisi 6 ayliktan itibaren veriyordu doktor onerisiyle instagramda görmüştüm yine kendi doktorunuza sorun
beybitolat adenveben yok direk verebilirsin ama hepsini verme. Küçük olandan alırsın zaten. Direk öyle içebilir☺️
adenveben ummukerem maşallah Allah bağışlasın aynılar mart başımgibi o zaman değil mi 🥰 tamam aklımda bulunsun teşekkür ederim 🌸
ummukerem adenveben yaa çok azmış araları maşallah 🥰 ama siz koç biz balık 😅 ben nedense korkuyordum koç olur diye🤪 tahmini doğumu 26 marttı🤭 sağlıklı olsunlar tabiiki önemli olan o