Kızlar geçen gece uyuyordum böyle bir anda (birazda sıcakladığım için) uyandım baktım eşim yatakta oturmuş ne oldu diye sordum. Bişey yok dedi. Ama böyle çok normal sanki uyanıkmış uyumamış gibiydi oda karanlıktı tabi çok emin olamam. 3 gibi yataga girmiştik herhalde uyumamış bi işler mi çeviriyor diye düşündüm o an. En fazla telefonuna bakacak. Ben geri kafamı yastıga koydum sonra bi saate bakayım dedim saat 4-5 küsür arasıydı tam hatırlayamıyorum ama baktım hatta bildirimlerime baktım geri uyudum. Düşünün bu kadar net hatırlıyorum terledigimi bile.
Sabah oldu eşime dedim sen gece napıyordun öyle uyanıktın o saatte. Ne diyorsun dedi. Anlattım böyle oturmuştun sana sordum sende bişey yok dedin. Ben geri yattım ama tlfna baktım çok net hatırlıyorum. Sen rüya görmüşsün herhalde dedi saçmalama. Ben uyudum sabaha kadarda hiç uyanmadım tuvalete bile kalkmadım. Baya şok oldu korktu hatta biraz. Ben de anlayamadım bir an sorguladım gece çocuktan ötürü uyanıp duruyorum acaba ondan mı böyle oldu rüya mı gördüm. Ama sonra sıcakladıgımuı tlfna bildirimlere baktıgımı hatırlayınca hayır dedim. Sizce ne olabilir ya aklım takıldı ister istemez hiç böyle olaylar yaşayan biri de değilimdir.