01012024 Anneler bu 2 yaşın atak haftaları hakkında bilgisi olan varmı oğlum 3 gündür gene ağlama krizlerine başladı ne yapacağımı bilmiyorum uyuyorken bile sesi kulaklarımda sanki 😒
pozitifzey 01012024 oy ne 2 side ne 3 ü sosyal medyada görmüştüm 2 yaş neki siz 3 yaşı görünce şükredeceksiniz 2 ye diyordu ben o evredeyim 3 e az kala Allah yardımcımız olsun 🤲
Ccyyln 01012024 benim kızım da 2 yaşında. Gerçekten çok zorlamıyorum. Sürekli ağlıyor, herkesi ısırıyor için, istediği olmayınca kendini yerlere atıyor o kadar yoruldum ki. Bir de 4 yaşında ablası var o da ayrı bi sendrom. Kendimi sıkışmış hissediyorum
sessi 01012024 bizde de her gün bir takım sorun çıkaran oalylar oluyor sabır çekiyorum bol bol 😊😊 yok kalemin kapağını neden açtın yok tencereye nasıl pirinci benden önce dökersin arabama benden önce dokundun bilmem ne krizleri o saatlerde ağlamasına izin veriyorum ağlayıp rahatlaması gerek sonra baktım bu sürekli olmaya başladı ya susamış ya yorulmuş ya da acıkmış oluyor altta yatan sebebe odaklanmak gerek diye düşünüyoru
01012024 aslhnkrts yaşına girdiği gün başladı 1 hafta falan sürdü biraz duruldu 3 haftaya yakındır şimdi gene başladı bayılasım geliyor
aslhnkrts 01012024 bizdede aynı durum geceleri sürekli uyanıyor . İstediği olmazsa kedine vuruyo bana vuruo . Her yere tırmanıyor . Sürekli ağlıyo artık aklım almıyor yani
01012024 Ccyyln Allah yardımcınız olsun cidden en zor dönemler galiba bunlar A Allah’ım oğlum bırakmıyor ki yazayım😃😃
01012024 sessi Bizim de bu 4 gün sabah uyanma ile ağlamaya başlıyor akşam yatana kadar oyuncak düşse ağlıyoruz su veriyorum içmiyor ağlıyor içse ağlıyor yemeye ağlıyor bir yerleri kurcalamak istiyor bir şey desem ağlıyor yani korkudan karşısına saygı duruşuna geçeceğim neredeyse
01012024 aslhnkrts Allah’tan gece çok fazla uyanmıyor ama gündüz uyuduğu zaman Gece çok geç saatte uyuyor Onun da zorla resmen uyutuyoruz