gubo benim bebeğimde uyku ilacı alarak sekiz aylıkken girdi ama iki üç gün uyku hali gibi bişey dışında yan etkisi görülmedi doktor yazdı biz gidip eczaneden aldık emara girmeden verdik eczacida dedi yan etkisi olacak birşey deildedi korkmayın o ondan değildir sırınga içine şurup gibi kondu verildi bize çok az biseydi sizinki nasıldı bilmiyorum ama bende büyük korkularla icirmistim ama öyle bı skintisi yokmuş korkmayin