Oğlum grip oldu 2 gündür burnu akıyor öksürük var sanki balgam da var gibi.Ateş olmayınca götürmedim acile.Yarın 3 te randevumuz var 2 hafta önce almıştım zaten.Şuan nasıl müdahale edebilirim ağlıyor uyuyamadıkça yastık koydum rahat nefes alsın diye ama yine huzursuz.Emmiyor bu arada sadece mama