Bebeğim 6 ay 12 günlük henüz bir belirtimiz yok🧿 salyalarımız bile baya azaldı neredeyse 2 aydır önlük takmıyoruz ben geç çıkaracak diye düşünüyorum tabii her şeyi ağzına götürünce salyası oluyor ama onun dışında bir salyamız yok umarım bizde ateş ağrı yapmadan çıkarabiliriz 🙏