Kızlar merhaba oğlum 37 aylık. Yaklaşık 2 aydır geceleri tıkanma zor nefes alma ve horlama şikayetim vardı. Üst solunum enf. Sonra başkadı. İki hafta önce tekrar hasta oldu ve horlamaları artınca bugün doktora götürdüm. %85 oranında daralma ver dedi ameliyat dedi ama ilk önce ilaç tedavi yapmak istiyorum dedi. Deloday ve mometix verdi. Ama dozları biraz fala gibi geldi. Deloday 15 ml ( 1 ölçek) mometix sprey her burun deliğine 3 fıs sabahları. Aklım karıştı. Yaşayan var mı? İlaçları kullanan?