Merhaba sevgili anneler 20 aylık bebeğim var asla uyumuyor 🤦♀️ emiyordu acaba sürekli emmek için mi kalkıyor dedim süttende kestim yok yine aynı karnı tok altı temiz hastalığı yok uyumuyor aylardır uykusuzluk çekiyoruz maksimum 10 15 dakka uyuyup uyanıyor denemediğimiz yol çare kalmadı en son bu damlayı farkettm acaba kullanan varmı? Nir yan etkisi falan oluyor mu?