Kızımın burnu akmaya başladı daha sonra ateşi çıktı geçmedi doktora götürdük üşütmüş dedi surup verdi baktı boğazlarına sırtına kızarıklık vs yok dedi ciğerlerindede birşey yok dedi şurupları verin burnunu temizleyin serum fizyolojikle dedi 1 hafta oldu şurubu kullanıyoruz burunlarını temizliyoruz çekiyoruz her defasında günde 4.5 defa temizliyoruz çekiyorum her seferinde açılıyor sonra yine tıkanıyor 1 hafta oldu yok açılmadı birde öksürüyor ara ara boyle bir durumla karşılaşan varmi tekrardan goturucez sanirim hastahaneye geçmiyor çünkü surubuda biticek az kaldı