Kızlar selam,
Bebeğim 6.ayına girdi ve son iki aydır bu şekildeyiz gece memeyi alıyor ama gündüz asla memeye yaklaşmıyor haliyle moralim çok bozuluyor ve süt yeterli gelmiyor. Bu ay sadece 350 gram almış kilosu az dedi doktor 6950 kg 64 cm boy. Yani zaten meme reddi vardı diye mama başladık şimdi de ek gıdaya başladık ama ben emzirmeyi bırakmak istemiyorum. Bu tarz bi durum yaşayan var mı aranızda ne önerebilirsiniz çaresiz kaldım resmen 🥺