kurtogluikra57 hayır kesinlikle bu doğru değil. Büyükleriniz şekerli su şekerli çay vermeyi teklif edebilir bunuda asla kabul etmeyin doktoruna sormadan. Ben su bile vermiyordum doktoru başla demişti mesela ilk ay öyle başlamıştım 🤷🏼♀️ eğer anne sütü alıyorsa kimyonlu şeyler bebeği bayağı rahatlatıyor kendin tüketebilirsin bol su iç çok belirgin gaz yapan şeyleride azami düzeyde tüket tamamen kesme sütüde en çok arttıran o besinler çünkü