Kızlar oğlum 27 aylık tuvalet eğitimine başlayalı 1 hafta oldu artık kendisi söylüyor da ama büyük tuvaletini yaparken kalkmak istiyor bir anda ilk başlarda yapmıyordu ama şu iki üç gündür ağlıyor kalkıcam diye neden olabilir yanlış mı yapıyorum acaba birşeyleri kan ilacı kullanıyoruz ilk başlarda hafif kabızlık oldu canı yandı da o yüzden mi korkuyor bilmiyorum şu an kabızlığı yok ama bir önderide bulunursanız çok sevinirim napıcağımı şaşırdım