Geçen gün bir video gördüm. Buraya da yazıp yazmamakta kararsız kaldım ama size de bir sorayım dedim.
Bazılarımız çocuklarımızın küçülenlerini satıyoruz. Kötü niyetli alıcılar da bu kıyafetleri alıp büyü yapıyorlarmış. Bir kadın anlatıyor bunu videoda bulursam link paylaşırım. Bana saçma geldi tanımıyorlar etmiyorlar neden böyle bir işe kalkışsınlar ki?
Ama ne olur ne olmaz bende satıyordum artık satmıyorum