sevgide Selam Güzel anneler, 2 hafta önce sezaryen oldum, yara izi için bir krem almak istiyorum, kontrolde doktor nipplecare krem önerdi ama kremi arastırınca gögüs ucu çatlak kremi diye geçiyor, sizin memnun kaldığınız kullandığınız krem var mı
elif5507 sevgide bana doktorum 40 indan sonra kullanmam için madacasol yazmıştı 3 aya kafar mümkün mertebe düzenli kullandim sonra bıraktım yara izim incecik pembe bi çizgi şeklinde şuan 9 Ay oldu doğum yapali tamamen yok olması da pek mümkün değil zaten daha fazla bi beklentim yok açıkçası 😄
birkartanesii sevgide sevgide Contractubex kullanılıyor genelde, ben de kullandım. Hangi şehirdesiniz?