Selam emektar anneler🩶 oğlum 5 aylık şuan 6 aya girdikten sonra ek gıdaya başlamayı düşünüyorum ama şuandan tattırmaya başlamalı mıyım alışsın diye birde suyu ek gıdaya tamamen geçtikten sonra mı vermeliyim tecrübelerinizi yazarsanız memnun olurum:)♡