cnsu22 o şeydir ya eskiden çalı süpürgesiyle evleri dışarıya doğru süpürüp kırıntı falan dökülmesine neden oluyorlardı ya, sonra basıp çarpılma falan olmasın diyedir. Yeni nesil evlerde silkeleme yok, dökme yok. Her şey çöplere gidiyor. Basılmıyor etmiyor