yenibir Benim kızımda balık. Çok insan seviyor, uyumlu bir çocuk. Ağlaması Var ama sadece bana, naz yapıyor . Dediği olsun diye aglıyor🙈
Ben Yengeç burcuyum hep dua ettim Yengeç olmasın benim gibi aglamasın. Meğerse balık en çok ağlak olan burçmuş🙈bilmiyordum.