Kızlar merhabalar 10 günlük bir oğlum var fışkırtarak kusuyordu 1.5 gün hastanede serum takviyesi yapıldı daha sonra olmamıştı ama 2 gündür tekrar oldu doktorumuz reflu olduğunu söyledi ve 5.ayda düzeldiğini söyledi. Sizlerde de olan var mı ? Yaptığınız şeyler var mı yardımcı olur musunuz ?
Emziridigim için neler yemeliyim neler yememeliyim?