Merhaba,
Çocuğum 3 yaşında. Kreşe gitmiyor. Ben bakıyorum. Her gün gezdirmeye, oyun alanlarına götürmeye çalışıyorum ama devamlı gördüğü bir akranı yok. 8-9 yaşlarında kuzenleri var. Sık sık görüyor ama çok oyun oynamıyor tabi onlar. Yılda 1-2 kez gördüğü arkadaşlarımın çocukları var o kadar. Benimle, babasıyla, dedesiyle vs çok eğlenerek oynuyor. Oyun alanlarında da yaşıtlarıyla sorun yaşamıyor. Paylaşmayı, iletişim kurmayı beceriyor. Ancak yinede (annelik ya) arkadaş ihtiyacı hissediyor mudur diye düşünüyorum. Sizde durumlar nasıl?