Ayy çok zor hiç kalkışmayın derim bekarken aynı sözde öyle girdi. Ful çalıştım hep müşteriler çok zor hep bi aşağılanma sevkiyat insanı öldürüyor zaten sayımları demiyorum bile hergün ön yüz yapma skt temizlik berbat bişey bide sonra bebek ev işi çok yorulursunuz