Bir konu hakkında sorum olacak. Annemin kredi borcu nedeniyle emekli maaşına el konuldu. Şu an güncel borç tutarı yaklaşık 550 bin TL ve maaşının tamamı bu borca kesiliyor. Emekli maaşları malum; geçimlerini iki emekli maaşıyla sağlamaya çalışıyorlardı ancak bu durum onları çok zorladı. Bu konuda yapılandırma, taksitlendirme ya da maaşın tamamına el konulmaması gibi bir çözüm yolu var mı, bilgi almak istiyorum.