Kızlar 3 aydır zylanda doğum kontrol hapı kullanıyorum ilk iki kutuda 27. Gün olan hapı içince adet olmuştum bu ay kutu bitti ama adet olmadım yeni kutuya başladım aranızda böyle bir durum yaşayan varmı hiç aksatmadan saati saatine kullanıyorum ama yinede korktum.