bm_495 daha geçen hafta çocuğum uysal vız vız ağlaması yok kuzum benim diye seviyordum . Dilim lal olaydı eşşek arısı sokaydı .
Çok huzursuz . Arkama ağlamayan bebe odadan çıkarmıyor beni .
Hatta şuan oyuncakları ile oynuyordu bi uzanim dedim tepe çıktı sinirlendi yere oturduk beraber oynuyoruz .
Kimse ellemesin dokunmasın istiyor . Hiçbir evde rahat durmuyor evi arıyor .
Ara sıra eti koymuşcasına ağlıyor .
Krizlerdeyiz ama sakinim 13 aylık bizim de