Mesa33 Bebeklerin elleri, ayakları, burnu ve yanakları kan dolaşımının en uç noktaları olduğu için çok çok zor ısınır. 🥰 Üşüdüğünü veya terlediğini bu bölgelerinden anlayamayız dolayısıyla. Şayet ensesi ve göğsü sıcaksa, endişelenmeyin. 🥰 Büyüklere de aldırış etmeyin. 😂