melisati Cuma günü ikisini de olucam çok korkuyorum bilgisizim bu konuda olanlar var mı nasıl geçti ?
eymeninannesi2704 melisati ben endoskopi oldum eşim kolonoskopi oldu ikimiz de hiçbir şey hatırlamıyoruz 😂 zaten anestezi veriyorlar sadece anesteziden sonra biraz sarhoş oluyorsunuz o kadar bir de kolonoskopiden sonra biraz fazla gaz çıkarmıştı eşim başka bir sorun olmadı
Guleryuz99 melisati 2 kere endoskopi 1 kere kolonoslopi oldum 10 dkk uyuyp uyanıyosunu o kadar , korkcak bısey asla yok , narkoz değil sedasyon verıyolar zaten uyuyp uyuyanıyosn sadece
alparslanmomms melisati kolonoskopi oldum bi kez. Normalde iğne bile yaptıramam canım çok tatlıdır . Korkarım . Yine endişeyle girmiştim buna da ama hiç korktuğum gibi değildi . Zaten uyutmuşlardı . İşlemi o şekilde yaptılar . Uyanınca çok hafif bi karın ağrım olmuştu neden bilmiyorum sonrasında hemen geçti . Çok konforluydu
songulcandas Çok eskiden endoskopi olmuştum 17 yaşında falan genel anestezi ile oldum bi problem yaşamadım mümkünse anestezi isteyin canlı biraz zor oluyormuş çünkü annem söylemişti çok öğürtü oluyor
songulcandas melisati anestezili o zaman korkmayın hiç bir şey hatırlamıyorsunuz zaten operasyon bittikten sonra uyandırıyorlar 10 15 dakika içinde baş dönmeniz falan geçince çıkış yapıyorsunuz ağrı falan hiç olmuyor
begonvil00 Kolonoskopi oldum anestezi ile. Hiç acı hissetmedim sonrasında ama kolonoskopi hazırlığı çok zorladı beni o iğrenc ilaçları içip ishal olmak ardından lavman.. tek sıkıntılı tarafı o yani
melisati Haticeyns hiç hissetmedim ikisini de uyuşturdular beni sonra uyandığımda biraz başım döndü sonra da hafif gaz sancım oldu ama rahattım
emooo İkisini aynı anda oldum iki yıl kadar önceydi uyuttular zaten ne yapıldı bilmiyorum hiç ama odaya gectigimde dra biraz sövdüğümü hatırlıyorum popom aciyo diye. Ben nerde o dr gelsin napti anlatsın diye bagiriyormusum eşim sakinlestirmis bi kaç kez😂