Bebegim 45 gunluk ve meme reddi benzeri bisey yaşıyoruz 20 günlükte beri. Memeyi ağzına alıp emmeden uyuyordu sadece veya bir iki yutkunup ağlıyordu. Dun silikon uç denedim emdi. Ama doyuyor mu emin olamıyorum. Iki saatte bir 10-15 dakika emiyor sonra uyuya kaliyor. Yeterince sut aldimi emin olamıyorum. Bu ara çok da kusuyordu. Açken de uyur mu diye içim içimi yiyor.