elif_miray Selam kızlar bebeğim 3. Ayını doldurduğundan beri aşırı saç dökülmem var .Hormonal ve geçici olduğunu biliyorum ama aşırı dökülüyor kel kalacağım yakında ..Buna bir çözüm bulan en azından azaltabilen var mı 😑
hayalperest2310 elif_miray elime abartısz tutam tutam geliyor ve her yerde saçlarım artık iğrendin eskiden çeksem dahi bir tane gelmezdi saçlarım gür buna rağmen başımda saç kalmadı