hasananesi Kızlar bebemizle gidipte rahat edebileceğimiz, yemekleri güzel, denize sıfır,oyun alanı olan otel önerilerinizi bekliyorum temmuz ayında gitmeyi düşünüyoruz☺️
tecrubeli hasananesi yasmin bodrum resort çok güzel tavsiye ederim, antalya otelleri çok kötü geliyor bana yemekler sadece görüntü lezzet yok hiç
hasananesi acemianne___ Belcekum balayı otelimizdi🥰 fethiye de çok güzel bir otel, yemekler harikaydı ama değişiklik olsun istiyoruz☺️
acemianne___ hasananesi bizde balayı için gitmiştik ve çok sevmiştik pizzası hala aklımda hayatımda böyle bit lezzet görmedim 🥳
hasananesi acemianne___ Ayy evettt ya ben tekrar gitmek istiyordum ama eşim farklı yerlere gidelim dedi diye vazgeçtimm
acemianne___ hasananesi evet bende gitsem yine Muğla da olsa farklı bir yer tercih ederdim her yeri ayrı güzel çünkü 🌸
hasananesi Mavigokyuzu Kremlini düşündük ama eski ve temizlik açısından eksik olduğunu yazanlar olmuş öyle mi?
Mavigokyuzu hasananesi biz geçen sene bir vesile ile kalmıştık temizlik konusunda bir sıkıntı yaşamadık açıkçası hatta çocuk için aşırı etkinlik ve vakit geçirecek yer vardı hoşuma gitmişti. Ama saydıklarımdan en çok ütopya yu beğenmiştim.
hasananesi tecrubeli Jamine diye geçiyor sanırım doğru mu? Temizlik hijyen açısndan nasıl birde bebeğim 9 aylık olacak gidemeceğimiz zaman ona uygun mudur
Femme1 hasananesi evet gecen sene gıttık ailecek, arkadaslarımızda vardı. tertemız, yemekler harıka, mını clup cok guzel, etkınlıklerı var hep. aşırı memnun kaldık
tecrubeli hasananesi hayır direkt yasmin bodrum resort olarak aratın. Antalya otelleri 5 yıldızsa burası 7 yıldız olmalı çok fark var aralarında. Denizi mavi bayraklı, havuzları odaları tertemiz yiyecek içecekleri kaliteliydi
Mavigokyuzu hasananesi Evet Alanya da. Gerek yemekleri , gerek havuzları gerek kayakları gerçekten aşırı memnun kalmıştık . Odalar da çok güzeldi yitamamen orman içine kurulmuş 2 katlı bir sürü binadan oluşan oteldi , onca ağaca rağmen bir tane bile sivrisinek yoktu
Berenikom Mavigokyuzu merhaba. Bende bu bahsettiğiniz oteli inceledim. Denize ulaşımı kolay mı? Çok merdiven olduğu hakkında yorumlar okudum bebek arabası zor olur gibi. Öyle mi?
tecrubeli Berenikom her gün farklı organizasyon oluyor onun dışında kendi aqua parkı var bir kaç tane havuzu var kumlu plajı var, kreş de var içinde biz biraz geç keşfettik kreşi ama🥲 yemekler vs de çok kaliteliydi antalya otelleri gibi değil kesinlikle