Sevgili forum üyeleri kızım 4 aylık ve ben üç gündür ikinci adetimi oluyorum fakat üç gündür affedersiniz hiç azalmadan aşırı derecede kan geliyor lohusaligimda bile böyle olmamıştı dogumdan bi kaç ay sonra bunu yaşayan var mı normal mı doktora gözükmeli miyim acaba normalde adetlerim 4 gün sürer ve hiç böyle yoğun olmamıştı