Hanımlar 7 ay önce doğum yaptım hamileliğimin sonuna kadar (36. Haftamda doğum yaptım) 6 kilo aldım doğumdan hemen bir hafta sonra da ilk kiloma döndüm ama şu emzirme dönemi açılan iştah ile baş edemiyorum şimdiden beş kilo aldım ve hepsi göbeğe gitti zaten doğum sonrası olan göbek vardı şimdi sanırsın beş aylık hamileyim öyle bir şişlik sarkık duruyor. Evde yapabileceğim önerdiğiniz neler var hareket videoları beslenme dahil sütüm azalacak diye ne yiyeceğimi de bilemiyorum tüm öneri ve yardımlara açığım