mrvt866_ Kizlar merhaba özel hastanede yapılan doğumda doğum ücretini nasıl aliyosunuz bilgisi olan var mi
isimsizdry mrvt866_ geri almanız zor çünkü yatış yapılırken imzaladığınız kâğıtlarda herhangi bir başvuru yapmamanız için sizden imza alınıyor