Oglusum5357 Izinler iptal olmuş bnm iznim nisanda bitiyor kalan yillik iznimi ve ucretsiz alacaktim bizede engel olrmu acaba😥 cocuguma bakacak kimse yok🤦♀️
Byzgl_2019 Oglusum5357 bilgim yok üstte kalsın. Allah tüm sağlık çalışanları na yardım etsin. Bizim kalktığımız virüsü onlar hastanelerde bekliyorlar.
Jigglypuff Oglusum5357 ücretsiz izin alabilirsiniz doğum sonrası olduğu İçin ama yıllık izin kullanmanıza izin verilmez
Jigglypuff Oglusum5357 maalesef benimde nisan da bitiyor doğum iznim duruma bakıcam artık bende izin kullanırım diyordum ama olmayacak gibi ya rapor alıcam ya da ücretsize çıkıcam mecburen ☹️
Jigglypuff Oglusum5357 hayırlısı her yolu denicez 😊 darbede evlenmeye çalışmış coronada çocuk yapmışız buluruz bi yolunu 😂
ezgizehra yaa bende hemsireyim benimde haftaya bitiyor rapor almam lazim ucretsize de hemen ayrilabiliyor muyuz bilmiyorum . Butun planlar alt ust bebegime bakicak kimse yok
Oglusum5357 ezgizehra ucretsizlero vermiyoruz demisler bnde anlamasm cocuklarmiza kim bakacak vermezlerse.istanbul
ezgizehra Oglusum5357 vermeleri lazim ya dilekceyle basvurmakda fayda var .. cok zor bi surec umarim cabuk cozulur
Oglusum5357 ezgizehra inşallah ama boyle bi bencillik olamaz bn çocuğumu birakacak kimsem yokken izin almaktn baska ne yapabilirim ki yasal hakkimken
ezgizehra Oglusum5357 verirler insallah endise etmeyelim rapor alabilcekseniz.onu kesinlestirip pesine dilekce yazmamiz gerekicek sanirim . benim surem daha az 24 und baslamam lazimdi bi doktor var umarim rapor vermekden vazgecmez bu durumda 🤔Esimde polis kimsemiz.yok Allah yardimcimiz olsn
Aysheecann Kızlar heyet veriyorlarmı bnmde mayısın 11. De bitiyo doğum izni şimdiden derdine düştüm resmen
mgymst7038 Benim bebeğimimde 3 aylık iznim bitti pazartesi başlamam gerekiyor haberi duyduğumdan beri içim içimi yiyor kimse yok bırakabileceğim gurbetteyim umarım rapor alabilirim yoksa ne olacak hiç bilmiyorum heralde bebekle işe gidecek bu gidişle 😕