Merhaba anneler,
Son regl tarihim 16 Aralık. Uygulamaya göre şu an 7 haftalık hamileyim. İlk kontrole gittiğimde 7 mm kese vardı, bebek görünmedi. Doktor iki hafta sonra tekrar gelmemi söyledi.
Bugün tekrar gittim, kese 21 mm olmuş ama yine bebek görünmedi. Doktor “kesen güzel büyümüş” dedi ve iki hafta sonra tekrar çağırdı. Kese için sınırın 31 mm olduğunu söyledi.
İçime çok kuşku düştü. Boş gebelik olabilir mi yoksa geç döllenme mi bilmiyorum. Böyle bir durum yaşayıp sonradan bebeğini gören var mı?