elf560_ Bebegim son zamanlarda bi anda kendini geriye atıyor.özellikle kucagımızdan bi yere bırakırken.ya da kucagımızda bi anda.sanki sinirlendiği zaman yapıyor gibi.bu normal mi acaba?korkuyorum kucagımda geriye atar kendini de tutamam diye
pimpiriklianne43 elf560_ 11 aylik olana kadar desteksiz oturtamadim oturttugum an kendini arkaya atıyordu sonra unuttu
iremm58 elf560_ benımkıde 8 buçuk aylık 7. Ayından beri desteksiz oturuyor ama bu aralar her yerde kendını geriye atıyor bende oyun mu yapıyor niye yapıyor diye düşünüyordum normalmiş demekki