sevvalyigit Gece irmikli muzlu mama yapıp veriyorum saat 8 gibi daha sonra uyutuyorum12 gibi biberon maması yiyor 4 ölçek 4 gibi uyanmış oluyor tekrar mama istiyor tok tutar diye kaşık maması yedirmeme rağmen bu şekildeacıkıp uyanması normal mi
3kedili2bebekli sevvalyigit tok tutsun diye gece mamasi vermek daha çok uyanmasına sebep olur yatmadan 1.5 saat önce yemeğini yedirip yatırın yeterli daha az uyanmaya başlar zamanla
aram14 sevvalyigit benimki de öyle gece ne yedirsem de mutlaka mamaya uyanır iki üç defa bence mama akışkanlığı var benm oğlum 14 aylık sizinki kaç aylık ?
hcrdmrc sevvalyigit sevvalyigit benim bebeğim yeni girdi 6. Ayına 5. Ayda doktor yönlendirmesiyle ek gıdaya başladık. Şöyle söyleyeyim sizinki çok da acıkmıyormuş bile. Yatmadan çorbasından içiriyorum ki bu dediğim çorba püre gibi içersinde kabak havuç patates soğan buğday ruşeymi kıyma ve yulaf var piştikten sonra güzelce blendırdan geçiriyorum severek yiyor diyebilirim en az dolu dolu 6 çorba kaşığı yiyor gün içersinde 10 çorba kaşığı verdiğim bile oluyor. Buna rağmen geceleri 2-3 saatte bir 120 cc mama yapıp yediriyorum. Buna rağmen kilo alımı sınırda. Gerçekten çıldırmamak elde değil 😂