esraalic HELELEKADIN aynn öyle ya sıkıldıkça emmeye geliyor doğru düzgün bir şey de yemiyor amin inşallah kolay olur 🤲
HELELEKADIN esraalic benimki emmeyi bırakınca yemek yemeye başladı iştahı açıldı bana hep emen çocuk yemez derlerdi doğruymuş valla
ikiierkekkannesii Deletedmom2987 evet kuzum anlıyorum benimde 1.sinifa giden oğlum var sağım ile 10 gün ugrasabildim ama malesef diğer cocuk var okula git gel ikisi bir cok zor oluyor o yuzden devam ettiremedim.