Oğlum 1.5 yaşında. Ben çalışıyorum bakıcı bakıyor. İki gün ofise gidiyorum diğer günler evden çalışıyorum. Bakıcı ve ben evdeysek oğlum beni arar ister. Ama ofise gittiğim günler babasıyla birlikte eve dönüyoruz mesela hiç bana koşmuyor, ben yokmuşum gibi davranıyor. Babaya odaklanıyor. Kapıdan girerken baba diye bağırıyor zaten hiç öyle tüm gün ayrı kaldım annemden diye düşünmüyor.
Normal mi bu? Neden babasını daha çok seviyor bu çocuk ya 🥹 biz eşimle çok ortak baktık açıkçası böyle 7/24 ben bakmadım eşim de evde olduğunda çok ilgilendi o yüzden mi acaba?