larisa13 30 derece 15 dakika da yıkıyorum hijyen programı çok uzun geliyor yıpranırlar diye çekiniyorum sizler hangi programda kaç dakika yıkıyorsunuz?
Balbulutu larisa13 60 ve 40 derece de yıkanıyor. Lekeliyse suda bekleterek yıkatıyorum. Çok kirli değilse tabi ki kısa program kullanabilirsin
bebekse larisa13 zaten çok hızlı büyüyorlar yıpranabilir 🤭 40 derece 1.5 saat. Kendimizinkileri beyazlar havlular çarşaflar 60 derece. Diğer 1-2 gün işe giderken giydiklerimiz 1 saat 30 derece.
birkupalatte larisa13 Kire ve çamaşırın yoğunluğuna göre değişiyor. Yoğunsa 1.5 saat 40 derece. Azsa ve çok kirli değilse 30 derece 29 dk
oylesinebiri__ larisa13 3 saat 29 dakikaya atıyorum 😂 40 derece 800 de sıkıyor bazende 60 derece allergy plus atıyorum çift durulma yapıyor eğer leke çıkarıcı kullandiysam kalıntı kalmasın diye
pudu Eskiden 30 derece 30 dakika çift durulama 600 devir atıyordum ağız mendilleri güzel temizlenmediği için 1 saat 30 derece çift durulama 600 ya da 800 devir yıkıyorum
Minikkalbinannesi larisa13 renkli kıyafetlerini 30.40 derecede yıkatıyorum genelde.beyaz çamaşırları ise 60 derecede yıkatıyorum bizim ve oğlumun çamaşırları ayrı yıkanıyor