Mel1607 İlk kızımda kıpkırmızıydı ilk dakika da. Bunda 3-4 dk sonra silikleşti . Kan verdim o da 70 çıktı . İlk kızımı 1600 le öğrenmiştim emin olamadım eşime söylesem mi bilemedim içim içime sığmıyor
doramm Mel1607 gebelik var canım .her gebelik aynı olmuyor 10 üstü zaten gebelik demek .istersen birkaç gün sonra tekrar kan ver düzenli artış varda sağlıklı gebeliktir
Prensesannesi32 Mel1607 5 ustu gebeliktir 2 gün arayla kan ver düzenli artışına bak daha kese gözükmez