balannesi_ Sezeryan doğum yaptım 6 ay önce 2 gündür karnımda bişey hareket ediyo sanki sağ tarafımda öyle net hissediyorum ki sanki bebek var hareket ediyo yaşayan varmı bunu
Kaveda balannesi_ bendede olmuştu pat pat sanki ses geliyordu annemler organlar hamilelikte sıkıştığı için yerleşiyor demişlerdi banada mantıklı gelmisti
etahirovic balannesi_ bende de var aynı şey. Noluyor acaba diye düşünüyordum. Organların yerleşmesi mantıklı geldi şimdi. İnşallah başka bir şey değildir.
balannesi_ Kaveda evet mantıklı inşallah öyledir devam ederse doktora da sorucam zaten çünkü içimde resmen hareket eden bişey var sanki çok değişik
balannesi_ etahirovic inşallah bende panik oldum ama yaşayan başka kişilerinde olması beni rahatlattı belki de normal bişey
balannesi_ Ipegim evet gittim 40. Gün kontrolü 3 aylık kontrol hepsine gittim muayene oldum o zaman böyle bi durum yoktu ama şuan başladı 6 aylık kontrole henüz gidemedim doktorum izinde
Ipegim balannesi_ bende sezeryan oldum ama o şekilde hiç yaşamadım doktorunuza da güveniyorsanız korkmayın bence geldiğinde sorarsınız neden bu şekilde hissediyorsunuz diye acaba bağırsak hareketi mi gaz mı?
balannesi_ Ipegim doktoruma güveniyorum gelince sorucam ama gaz gibi değil gazı anlıyorum nasıl anlatsam sanki hamileyim bebek var içerde hareket ediyo gibi sadece sağ tarafta ama