Merhaba kızlar bebeğim sadece 3 ay emdi daha sonra emmek istemedi ,sma mama kullanıyorduk çıkan haberlerden sonra değiştirdik toplanıyormuş içeriği kötüymüş , bebelac aldık içmedi hipp aldık içmedi sadece ek gıda yiyor sma vardı evde onu denedim içer mi diye eski mamasını da içmiyor ne yapabilirim yaşayan var mı acil yardım lütfen