Kızlar rsv virüs nedeni ile antibiyotik kullanıyoruz. Bu yaş bebeklerinize kullandığınız veya doktorunuzun önerdiği probiyotik var mı acaba? Geçirgen bağırsaktan da şüpheleniyorum kızımda günde 4 defa kaka yapıyor. Miktar olarakta fazla oluyor. Bu sebeplerle kullanıp önerebileceğiniz probiyotik var mıdır?