adar2121_ Benim oğlum 2,5 yaşında günde en fazla 3 öğün yiyor ara önde ara sırada yapar zorlasan da zorlamasan da daha fazla yiyemiyor bazen öğünlerini bile çok yemez ne yapacağımı ben de bilmiyorum acaba yeter mi yoksa az mı
gulsen38 adar2121_ benimki 20 aylık aynen seninki gibi. Benim de hergün az yiyo diye içim içimi yiyo ama elimden de birşey gelmiyo kilosu da düşük. Artık keyfi yerinde enerjisi iyi ona bakıyorum. Benim bebem de böyle demekki diyip kabullenmeye çalışıyorum. Zorla bile yedirmeye çalıştım yok olmayınca olmuyo.
HELELEKADIN adar2121_ 24 aylık oğlum geç kalktığın da 3 erken kalkarsa 4 öğün yapıyo arada meyve veriyorum kendisi birşeyler istiyor falan öyle yiyor
Asil1602 adar2121_ Sabah 8 kahvaltı 11:30 meyve saati 13:45 öğle yemeği 18:30 akşam yemeği saatleri hep aynıdır iki dünya bir araya gelse en fazla 5,10 dk anca aksar